poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Kopalnia pomysłów i inspiracji

Dziś trochę o kopalni pomysłów i inspiracji czyli stronach internetowych od których ciężko mi się oderwać, kiedy już na nie wejdę... ;) Pierwszą z nich jest ZSZYWKA (www.zszywka.pl). Wiele z Was już pewnie ją odwiedziło, bo jest dość popularna strona, ale tym, którzy jeszcze o niej nie słyszeli - polecam z całego serca ! Trafiłam na nią przypadkiem ponad rok temu i do dziś zaskakuje mnie ona za każdym razem i inspiruje do działania. Znajdziemy na niej mnóstwo zdjęć, tutoriali, przepisów, stylizacji, pomysłów, DIY, porad urodowych, żywieniowych, ćwiczeń itp. To prawdziwa kopalnia pomysłów. UWAGA ! WCIĄGA ! Ja zazwyczaj ginę na niej na godzinę lub więcej... Uwielbiam tą stronę dlatego chcę się z Wami nią podzielić. Poniżej kilka zdjęć/ inspiracji z powyższej strony.













 A taką bluzeczkę zamierzam sobie zrobić, bo jest genialna ;)

Kolejną stroną, która jest drugą na liście moich "inspirujących stron" jest WISH (www.wish.pl). Wpadłam na nią również przypadkiem przez reklamę z fejsa. Jejjjjj. Co ja tam znajduję. Aż oczy się świecą :P Może zaprezentuję :





















Iiiiiii...... Toaletka, o którą muszę pomęczyć tatę... Cierpliwie czekam aż mi ją zrobi. Miałam w planach zwykłą, prostą toaletkę z lustrem do sypialni, ale od kiedy zobaczyłam tą - NIE CHCĘ ŻADNEJ INNEJ ! <3

 
Internet jest wspaniały ! Uwielbiam te wszystkie strony, od których oczu nie mogę oderwać ;) A Wy macie jakieś swoje ulubione, które mogłybyście polecić?
Pozdrawiam - Kasia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz